Polismyndighetens bibliotek och kunskapstjänst

What students who perform in "secondary roles" can learn from scenario training in vocational education [Artikel]
Komihåglistan är tom
Vis
Författare/Namn
Titel
  • What students who perform in "secondary roles" can learn from scenario training in vocational education [Artikel]
Utgivningsår
  • 2019
Antal sidor etc.
  • 22 sidor
Anmärkning: Allmän
  • Kontakta biblioteket om du vill läsa denna publikation.
Ämnesord
Geografiskt namn
Ämnesord
Medarbetare
Värdpublikation
  • International Journal for Research in Vocational Education and Training. ISSN 2197-8638 ; 2019 (6):1 , s. 46-67
Antal i kö:
  • 0 (0)
*000      ab a        ir    
*00130458
*008      s2019||||sw ||||e||||||||||||eng||            
*084  $aEp.06oepb$2kssb/8
*1001 $aSjöberg, David,$d1971-$0392552
*24510$aWhat students who perform in "secondary roles" can learn from scenario training in vocational education$h[Artikel] /$cD. Sjöberg, S. Karp och O. Rantatalo
*300  $a22 sidor
*500  $aKontakta biblioteket om du vill läsa denna publikation.
*650 7$aPolisutbildning$2sao
*650 7$aSimulering$2sao
*651 4$aSverige
*653  $aPolisforskning i Sverige
*653  $aScenario training
*7001 $aKarp, Staffan,$d1958-$0https://libris.kb.se/86lpx8gs35p1x94#it$4aut
*7001 $aRantatalo, Oscar,$d1982-$0https://libris.kb.se/97mqxcft3hb2btt#it$4aut
*7730 $tInternational Journal for Research in Vocational Education and Training.$x2197-8638 ;$g2019 (6):1 , s. 46-67
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till